sobota, 19 lipca 2014

Prolog




Stojąc przed ogromnym lustrem, niespiesznie zakładałam swoją czerwoną, koronkową bieliznę. Za moimi plecami, na brzegu łóżka siedział Patric. A może Paul? Nie byłam pewna. Nigdy nie przywiązywałam do tego wielkiej wagi. Pragnął mnie i płacił za to niemałe pieniądze, więc nie musiałam sobie zaprzątać tym głowy.
Patrzyłam na swoje odbicie i wcale nie zaskakiwał mnie fakt, że poprosił właśnie o mnie.
Miałam ciemne włosy, sięgające trochę za łopatki, smukłe, wyćwiczone i opalone ciało, piersi kształtne, jędrne, rozmiaru małego C i długie zgrabne nogi. Oczy miały ładną barwę, a usta były pełne i ponętne.

Przechwałki? Absolutnie. Po prostu pewność siebie. W moim zawodzie to podstawa, chociaż nie byłam przekonana, co do nazywania tego w ten sposób. Ekskluzywna prostytutka to przecież nie zawód, prawda?




____________
______________________________________________________
Witajcie!
Z tej strony Niezapominajka. Dziś to ja czynię honory dodania prologu.
Jestem bardzo podekscytowana z powodu mojej udanej współpracy z Charlie. Miejmy nadzieję, że doprowadzenie tego opowiadania do końca nie będzie dla nas problemem.
Ogromnie dziękuję mojej wspaniałej współautorce za to, że zgodziła się ze mną pisać. Oby zarówno nasz pomysł jak i jego wykonanie przypadł Wam do gustu.
Komentujcie, zaglądajcie do zakładek.
Za grafikę ponownie dziękujemy ukochanej Birden! <3
Przesyłam całuski od siebie oraz Charlie, która póki co pracuje na Mazurach, kocham ! <3

25 komentarzy:

  1. Na wstępie napiszę, że nie czytam ff z Liamem w roli głównej, bo są po prostu nudne, ale tutaj zrobię wyjątek. Dlaczego? Bo cholernie Prolog mnie zauroczył. Uwielbiam takie klimaty ;3
    Ekskluzywna prostytutka? Trzy razy tak dla tego ff!
    Świetne aktorki, uzyczaja wyglądu bohaterkom, więc mam nadzieję, że będą mieć ciekawy charakter ;3
    Czekam niecierpliwie na 1. rozdział i życzę powodzenia w pisaniu <3
    Buziaki, @xAgata_Sz . xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadanie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Charlie pisząca o prostytucce dziwne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, a jednak ;d nikt się nie spodziewał, że z takiej cichej myszki (Charlie), jest takie ziółko ;d

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze styczności z Twoją twórczością, natomiast uwielbiam dzieła Pauliny (Charlie). Bardzo jestem ciekawa jak zaowocuje Wasza współpraca. Zaciekawiłyście mnie prologiem i głównymi bohaterami. Phoebe Tonkin i Danielle Campbell w roli głównej - naprawdę zapowiada się zajebiste opowiadanie.
    Szkoda tylko, że nie będzie ono w narracji trzecioosobowej, tak jak inne w autorstwie Charlie. Jednak będzie to wyzwanie dla samej Pauliny, a także będę mogła doświadczyć tego jak z pisaniem radzisz sobie Ty.
    Nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału.
    Ekskluzywna prostytutka? Kolejny wątek, który sprawia, że chce czytać dalej.
    No nic, pozostaje mi czekać. Życzę dużo weny!

    P.s. Jeśli nie byłoby to problemem, to prosiłabym abyście powiększyły trochę czcionkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog jest po prostu nie-sa-mo-wi-ty. Naprawdę. Kompletnie się czegoś takiego nie spodziewałam i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona :) Od razu, już po paru zdaniach domyśliłam się, że główna bohaterka jest prostytutką; już samo to sprawiło, że bliżej zainteresowałam się tym opowiadaniem. Jak na razie po prologu można jedynie stwierdzić, iż bohaterka ma spore mniemanie o sobie, stabilną pewność siebie i najwyraźniej lubi swój zawód. Nic więcej póki co nie jestem w stanie powiedzieć poza tym, że z miłą chęcią będę czytała tę historię :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z pisaniem, dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką twórczości Charlie, po tym jak przeczytałam jej 'Drumming songs', na które wpadłam przez przypadek, jakieś pół roku temu. Od tamtej pory czekam, aż zacznie tworzyć coś nowego oraz innego poza ff. Mam nadzieję, że główny bohater użycza tylko wyglądu i nazwiska. Chociaż prolog jest naprawdę dobry, więc gdyby byłoby to kolejne ff, mogłabym przymknąć na to oko.
    Życzę weny do nowej historii i czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, już niedługo ruszam z czymś nowym. Czymś z lekka podobnym do ''Drumming songs'' i nie będzie to FF. Mam nadzieję, że Ci się spodoba. ;)

      Usuń
    2. Miło mi to słyszeć! W takim razie czekam z niecierpliwością na nowości! :)

      Usuń
  7. Ciekawię się zapowiada. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału
    Całuje xx
    @LittleAlex1996

    OdpowiedzUsuń
  8. zaczyna się dość... tajemniczo, ale interesująco.
    prostytutka. hm, to nie jest bardzo rozpowszechniona tematyka, więc super! :)
    na pewno będę czytać i proszę o informowanie, jeśli to robicie.
    czekam z niecierpliwością x
    @awmyhazz

    OdpowiedzUsuń
  9. hohohoohoh
    zapowiada sie swietny blog, juz dodaje do zakladek, ha! :D
    mam pytanko; czy rozdzialy beda dodawane regularnie czy raczej na spontanie? :P
    czekam na nastepny wpis x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Cieszę się, że prolog zachęcił Cię do zostania z nami.
      Myślę, że dopóki mam wolny czas to ustalę z Charlie konkretne terminy dodawania rozdziałów tak, żeby było to regularne.
      Całuję <3

      Usuń
  10. Paulina nie wiem jak to robisz, ale każde opowiadanie, które będzie choć trochę z Tobą powiązane będzie moim ulubionym <3 lovki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam! ;) Jestem oczarowana tym opowiadaniem, chociaż to dopiero zaledwie początek. Nie czytałam jeszcze żadnego opowiadania w którym bohaterka jest prostytutką, więc z pewnością jest to dla mnie niemałe zaskoczenie. Jestem cholernie ciekawa ciągu dalszego, dlatego zostaję i czekam na więcej!
    Pozdrawiam gorąco i życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :) xx @JustynaJanik3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zaskoczona? Zdecydowanie
    Jak bardzo?? w cholerę no bo wow tego sie kompletnie nie spodziewałam i jestem strasznie ciekawa co z tego wyniknie!!
    Czekam ną pierwszy rozdział!! @MyBooBear_xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prolog! Bardzo podoba mi się tematyka opowiadania ;)
    Zapowiada się bardzo ciekawa i oryginalna historia. ;>
    Liam w roli głównej? Miła odmiana! :D
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Życzę dużo weny dziewczyny! :*
    Pozdrawiam i całuje x
    @blue_eyes_9

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny prolog! Z pewnością będę czytała dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się świetnie. Juz nie mogę się doczekać rozdziału.
    Podoba mi się proog zwłaszcza jest to opowiadanie z Liamem.
    Proszę o informowanie @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć kochane!
    W końcu znalazłam chwilę, żeby do Was wpaść i skomentować prolog. Muszę przyznać, że zapowiada się naprawdę fantastycznie i chyba nie czytałam jeszcze opowiadania tego typu. Główna bohaterka jest prostytutką, a po obejrzeniu zwiastuna wiem, że to właśnie Liam będzie również jej klientem. Tylko co skłoniło ją do prowadzenia właśnie takiego życia? Ach, nie mogę się doczekać rozwinięcia, mam nadzieję, że w miarę szybko dodacie pierwszy rozdział. Dużo weny i chęci, dziewczyny. Pozdrawiam gorąco x

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wstępie powiem że jestem ogromnie szczęśliwa że w końcu jest jakiś ff o Liamie z jedną z moich ulubionych aktorek. Pomysł ciekawy, jeszcze nigdy taki mi się nie trafił. Będzie ciekawie w tym opowiadaniu- tak sądzę- bo w końcu nie jestem bad boy który zakochuję się w nieśmiałej dziewczynie której nikt nie zauważa.
    Czekam na nexta <3
    nuda100

    OdpowiedzUsuń
  19. Uch kochane moje ♥

    Pewność siebie bijąca z Phoebe jest strasznie intrygująca. Z chęcią przeczytam opowiadanie, w którym bohatera będzie pewna siebie i stanowcza. Zresztą obie wiecie jak was uwielbiam, jak każde osobne opowiadanie wykręca mi żołądek od intrygi i zachwytu. A teraz Charlie i Niezapominajka razem? Mamciu! To dopiero bomba!

    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział i ogromnie się cieszę, że podoba wam się szablon ♥
    To taki zaszczyt ♥

    Kocham was!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy 1 rozdzial? :v

    OdpowiedzUsuń
  21. Prolog genialny! Przeczytałam to już tyle razy i ciągle chcę więcej! Od dłuższego czasu śledzę Waszą twórczość - Twoją i Charlie - i bez zawahania mogę stwierdzić, że macie ogromny talent. Uwielbiam Was!
    Nie mogę się doczekać czegoś nowego!

    Ściskam mocno, Misty.

    OdpowiedzUsuń